Thursday, August 18, 2011

Tentang Maid of Venus - Al fatihah

Al fatihah buat teman on line Maid of Venus atau Kak Med atau nama sebenarnya Neng Salmi Barakbah. Semoga dirimu disucikan dari  segala dosa kembali kepadaNya. Semoga dirimu dimasukkan ke dalam golongan mereka yang mendapat balasan sebaik mungkin di sisiNya. 

Ramai teman-teman on line menceritakan mengenai sifat ceria dan pemurahnya yang aku sendiripun tahu walaupun sekadar memerhatikan dari jauh. 

Beberapa tahun lalu, arwah pernah memberikan alamatnya melalui PM apabila meminta dibelikan fridge magnet Taman Rama-rama Kuala Lumpur sekiranya aku ke situ lagi. Tidak pernah aku tunaikan kerana aku tidak ke situ.     

Sesuatu yang "menggembirakan" aku juga sebagai seorang teman on line beberapa tahun lalu ialah apabila arwah membacakan teks ucapan yang aku karang ketika satu majlis membabitkan teman-teman on line. Gambar arwah menyampaikan ucapan disampaikan kepadaku. 

Al fatihah.  

4 comments:

watachiwa said...

Innalillahi wainnailaihi rojiun

Rin Ahmad said...

Alfatihah untuk kak neng... i masih dalam keadaan teringat2 tentang dia... terbayang2 wajahnya...

plug2pin said...

Alfatihah utk arwah

Cik Liza said...

al=fatihah untuk beliau... ALlah lebih menyayanginya.. huhu

Post a Comment